Betingelser


Du handler hos:
Agenta AS
Org nr 911 814 684
Tlf 92052814

Generelt

Alle priser er oppgitt i NOK og inkluderer 25% mva.

Vi etterstreber å sende ordren så raskt som mulig. Normal leveringstid med Posten er 1-3 virkedager, på enkelte strekninger opptil 5 virkedager.

Vi bruker Posten som distributører for dine produkter. Varene prøver vi å sende på den måten som gir deg de på hurtigste måte, men såklart forsvarlig. Vi har frakt fra kr 98-, Du vil hele tiden ha oppdaterte fraktkostnader i handlekurven din, slik at du enkelt kan se hva totalsummen blir.

I tillegg til Norge, sender vi også til Sverige, Danmark og Finland, da med noe høyere fraktkostnader.

Selv om varene vises på nettsiden, kan det ha oppstått en feil. Farger og størrelser kan være vanskelig å gjengi korrekt på en dataskjerm. Likevel har vi prøvd så godt vi kan å beskrive varen. Vi tar derfor forbehold om at farge og mål på produktene kan avvike litt fra produktbildene og oppgitt informasjon. Siden vi bare er mennesker som arbeider hos oss tar vi også et forbehold om åpenbare skrivefeil når det gjelder pris og beskrivelse.

Når du har bestilt varer hos oss, vil du umiddelbart motta en automatisk ordrebekreftelse pr. e-post fra oss. Derfor er det svært viktig at den eposten du legger igjen hos oss er en betjent epost-adresse. Her foregår det meste av kommunikasjon om det skulle være noe vi ønsker å ta kontakt med deg, avtale noe spesifikt eller annet. Legg også igjen korrekt personalia. Når varen er pakket og sendt fra vårt lager får du en mail om dette innen kort tid. Falske ordrer politianmeldes.

Diskresjon


Vi behandler alle kunder med den største diskresjon, og du skal ikke måtte oppleve at noen av informasjonen som angår kundeforholdet skal komme i feil hender eller på annen måte bli spredt.

Betaling

Betaling kan sikkert og enkelt gjøres med bankkort. Vi benytter PayPal, men det er ikke noen betingelse at du har din egen PayPal-konto. Vi gjør oppmerksom at all betaling hos oss skal være sikkert!

Angrerett

I henhold til Angrefristloven, har du 14 dagers returrett på varer med en verdi over kr 299,-. Varen må returneres til oss ubrukt, uskadet og i original forpaking. Du betaler selv for returporto. Angrerettskjema ligger vedlagt som link i enhver ordrebekreftelse. Dersom du angrer på et kjøp hos oss, kan du ta kontakt med oss – slik at vi vet at varen kommer i retur.

HUSK at du må returnere alle varer i originalemballasjen, og pakke de trygt slik de kommer tilbake til oss innen 14 dager etter mottagelsen. Varer uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Det er du som er ansvarlig for at varen kommer tilbake til oss i uskadet stand, slik den var når du mottok den. Fyll også ut angrefristskjemaet og send dette tilbake til oss i pakken – eller på mail om du ikke skulle ha noen mulighet å skrive det ut.

LAST NED ANGRESKJEMA


Angrerett kan ikke benyttes hvis:
– varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side.
– varen der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake.
– varen er spesial-laget til deg
– ved brudd på forsegling der varer er forseglet.
– varens verdi inkl. frakt og omkostninger er under kr. 300,00.
– varen er på salg, metervare (spesialbestilling; tilpasset etter kundens ønske)

Husk også at varene som returneres til oss IKKE sendes i postoppkrav, husk også at du ALLTID må ta kontakt med oss først.

Når det er sagt så skal det ikke være vanskelig å angre – du skal føle deg trygg når du handler hos oss – og uansett hva du skulle føle ang en vare som du ikke er helt fornøyd med, så ta kontakt med oss. Vi er her for deg! Vi ønsker å hjelpe. Ingen er tjent med at du ikke er fornøyd med handelen, men vi må ha disse reglene for å gjøre det ryddig for begge parter.

Reklamasjon

Alltid kontakt oss før du returnerer en vare. Dette gjelder også ved reklamasjon. Det er også her ditt ansvar at du pakker varen som sendes i retur på en forsvarlig og god måte. Vi sjekker alltid at våre produkt er hele og korrekt før de forlater oss. Skulle du likeel finne en skade eller feil på varen vil vi såklart ta hånd om dette. Ta derfor kontakt så finner vi en god løsning.

NB! Hvis pakken din er skadet når du henter den hos Posten, så må du kontakte Posten og fylle ut et skademeldingskjema. HUSK å ta vare på emballasjen.

Det er viktig at du sjekker varen for feil og mangler umiddelbart etter at du henter den ut fra Posten. Som nevnt så sjekker vi alle varer vi sender deg slik at de ikke inneholder feil eller mangler. Dersom du oppdager feil etter at varen er tatt i bruk, må du kontakte oss snarest – og innen 7 dager, slik at vi kan finne en løsning.

TILBAKE TIL NETTBUTIKKEN